czwartek, 26 kwietnia 2012

Kisiele z FRUGO - recenzja


Od dawna marzyłam, aby spróbować kisieli z FRUGO :) Pewnego dnia moje marzenie się spełniło ! Do sklepu dowieźli te kisiele i sprzedawali za ok. 1.50 zł. Gdy podeszłam do kasy zdziwiłam się bo jeden kisiel był tańszy a jeden droższy... Bez sensu.. .No ale kupiłam z ciekawości smak: passiflory i liczi. (tylko takie były :)) Na pierwszy ogień poszło Liczi :)  OHYDA !!! Takie to mulące i wogule... Rzadko kupuje soczki FRUGO o tym smaku ale zdecydowanie wole napój... Na drugi dzień testowałam passiflorę :P Jest o 2/3 smaczniejsze od poprzedniego :) Ale tez nie idealne.  Podobno inne smaki są lepsze :)  Osobiście uważam ze nie opłaca się tych smaków  kupować :) Soki są o 75 % smaczniejsze :) Te kisiele to marna ich podróba :P




Jola

1 komentarz: