sobota, 28 kwietnia 2012

Niespodzianki dnia

Dziś miałam w planie zrobić kilka zdjęć miedzy innymi na bloga. Ale niestety nie zdążyłam zrobić zaledwie 2 zdjęcia i bateria padła. :( A tam nie miałam dostępu do innego więc porobiłam  troszkę zdjęć. Marne są :(jutro zrobię i dodam więcej)
Słońce dziś dało popalić

----------------------------------------------------------------------------------------------



Mój brat ze szwagrem dziś "sprzątali" oczko wodne. Spuszczali wodę i na dnie mułu znaleźli 2 duże małże. Oczywiście były to ich skorupki i nie posiadały perły...ale fajna pamiątka. Tylko ska się one tam wzięły? Przecież żyją tylko w morzach(z tego co mi wiadomo...). Oto one:


Stare i pęknięte :)












A tak wyglądają w swoim środowisku:


Ściskam mocno :)

Opracowała: Jola



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz