sobota, 26 maja 2012

Dzień Matki

Dziś jest ten szczególny dzień w którym możesz powiedzieć swojej mamie jak bardzo ja kochasz szanujesz.  Pewni każdy z was dziś dał mamie jakiś prezencik. Ja dla mamy zrobiłam prezent. Dałam 
-laurkę
-różę
-kwitek origami
-gniotka
- i zrobiłam sałatkę owocową :)
Oto kilka zdjęć :)


 Moim zdaniem laurka ta mogła 
być lepsza, ale tak to jest jak listę 
zadań odkłada się na ostatnią chwilę
 :) Laurka dla mamy jest jakby 2 w 1.
 Kartka w kartce :) look :)



Gniotka tego robiłam na plastyce. 
Myślę, że mama się nie obrazi jak jej podbiorę prezent ,aby dać pani do oceny :)


  to taki troszkę nieudany kwiatek z origami.Normalnie miałam robić kule,ale mało czasu było.                                                       
Jestem mała  różyczka
Wypadłam z koszyczka
Winszować nie umiem tylko mamę pocałować


A wy co daliście swoim mamom?
Co sądzisz o tych, które ja dałam ??? :)
Jola

3 komentarze:

  1. Laurkę i różę;)
    Zapraszam do mnie;*
    http://mylifemydream-glambishion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To pewnie Twoja Mama się cieszyła :)
    Ja dałam czekoladki, kolczyki+naszyjnik i mały bukiecik kwiatków :)
    Aaa no i zrobiłam specjalnie dla Niej ciasto xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prezenty.

    OdpowiedzUsuń